Friday, September 2, 2016

Swart Forex Army Vrede Hond

Verwante Nuus Om mee te begin om te keer wat sy goewerneur, Godwin Emefiele, genoem dreigende resessie in die Nigeriese ekonomie, die Sentrale Bank van Nigerië het gister aangekondig dat 'n nuwe beleid wat meer buigsaamheid in die bestuur van die buitelandse valuta mark sal waarborg. Die CBN goewerneur, wat die aankondiging aan die einde van die vergadering van die monetêrebeleidskomitee in Abuja het, het gesê die besonderhede van die nuwe beleid sal vrygelaat word in die komende dae. Hy het gesê die nuwe beleid sal beter toegang tot buitelandse valuta waarborg vir besigheid om die ekonomie te stimuleer. Ontleders glo die regering is van plan om die naira amptelik devalueer van sy huidige 197 koers teenoor die dollar, in 'n desperate skuif na die sukkelende ekonomie te versterk. Onlangse data van die Nasionale Buro vir Statistiek dui daarop dat die ekonomie gekontrakteer om oor 0,36 persent in die eerste kwartaal van die jaar, die eerste keer in meer as 'n dekade. Kenners sê die ekonomie kan weer krimp in die tweede kwartaal wat eindig in Junie, 'n ontwikkeling wat effektief sal inlei in 'n resessie in die ekonomie. 'N Land word gesê dat dit in 'n resessie as sy ekonomie krimp in twee opeenvolgende kwartale. Die CBN goewerneur het gesê dat die nuwe beleid sal die terugkeer van die Bureau de Change operateurs nie betrek, as hulle sou voortgaan om hul buitelandse valuta uit die outonome mark bron. Dit is tyd om 'n groter buigsaamheid in die bestuur van die forex mark bekend te stel, die CBN goewerneur gesê. Na die beoordeling van die verskillende risikoprofiele beskikbaar, die komitee besluit om die minste riskante opsie neem deur die aanneming van 'n buigsame buitelandse valuta beleid om die outomatiese aanpassing eienskappe van die wisselkoers te herstel. Tydens die vergadering, monetêre beleid koers, MPR is behou op 12 persent Kontant Reserve verhouding, CRR op 22,5 persent en likiditeit verhouding op 30 persent. Mnr Emefiele n klaaglied van die swak prestasie van die ekonomie in die eerste kwartaal van 2016 as gevolg van stygende inflasiedruk aan erge skokke wat verband hou met energie tekorte, prysstygings, skaarste aan buitelandse valuta en depressief verbruikersvraag, onder andere. Die Nasionale Buro vir Statistiek gesê binnelandse produksie gedurende die tydperk gekontrakteer om 0.36 persent, die eerste negatiewe groei in baie jare, wat 'n daling van 2,47 persentasiepunte in die uitset van die 2,11 persent aangeteken in die laaste kwartaal van 2015. Hy het gesê ten spyte van die pogings van die CBN om die ekonomie te hou kop bo water, dit lyk asof hulle nie genoeg om ten volle te voorkom die dreigende ekonomiese inkrimping, na gelang van die omstandighede wat gelei het tot die inkrimping in die ekonomie in die eerste kwartaal van 2016 het grootliks opgelos. Let op dat baie van die voorwaardes brandstof inflasie in die ekonomie was buite die direkte beheer van monetêre beleid, die CBN goewerneur blameer die lang vertraging in die verloop van die begroting 2016, wat 'n hele paar ondergang in die stelsel geskep, veral op die belegging. Baie aktiwiteite in die ekonomie is afhanklik van die begroting. Die langdurige begroting impasse ontken dat die ekonomie die tydige ingryping van aanvullende fiskale beleid om ekonomiese aktiwiteit te stimuleer in die aangesig van kwynende buitelandse kapitaalinvloei, het hy gesê. Mnr Emefiele onthou dat die MBK in Julie 2015 het geskimp oor die moontlikheid van die ekonomie val in 'n resessie, indien toepaslik aanvullende maatreëls nie deur die monetêre en fiskale owerhede geneem en gesê die begroting impasse het die fiskale stimulus vir die ekonomie aan bande gelê. Gevolglik het hy gesê die komitee het die CBN mandaat om hervormings wat groter buigsaamheid van koers en deursigtigheid sal bevorder in die werking van die inter-bank buitelandse valuta mark te implementeer. As deel van besluite wat by die einde van die vergadering, die CBN goewerneur het gesê die komitee bevestig sy verbintenis tot prysstabiliteit te handhaaf deur te stem eenparig om groter buigsaamheid te neem in die wisselkoers beleid bestuur om die outomatiese aanpassing eienskappe van die wisselkoers te herstel. Ander resolusies ingesluit om monetêre beleid koers te behou op 12 persent kontant reserwe verhouding op 22,50 persent en likiditeit verhouding op 30 persent, terwyl asimmetriese venster by 200 en -500 basispunte rondom die MPR is gehandhaaf. Hy het gesê die CBN sal egter behou 'n klein venster vir die befondsing van kritieke transaksies op die gebied van ondersteuning aan die invoer van plante en toerusting wat nodig is om die produksie van goedere waarvan die grondstowwe is plaaslik beskikbaar te stimuleer. Die buigsaamheid beleid, het hy verduidelik, het nie beteken die herstel van die Bureau de Change operateurs en die aanbod van dollars deur CBN om hulle om hul besighede te befonds, sê hulle sal voortgaan om harde valuta bron van die outonome mark. Oor die impak van die skaarsheid dollar op brandstof, die CBN goewerneur het gesê dat die brandstof pryse sjabloon steeds in staat is om die waarborg redelike wins aan die petroleum bemarkers selfs al is hulle afkomstig buitelandse valuta van meer as N320 teenoor die dollar tot brandstof invoer en verkoop teen die beperkte prys van N145 per liter. My liewe geliefde Rommel, Dont wees 'n hedeort. Wat van die herstel sommige buit van Obasanjo, IBB en Abdulsalami Onthou die 12.7b Golf oorlog inkomste uit NNPC vanaf 1990 -1991 Ek verwys na die vermiste geld wat gemaak Gani Fawehimi om Babangida (Dan militêre diktator) hof toe te neem. Die saak is nog in die hof toe Gani gesterf. Onthou jy Of jou Pappa nooit maryy jou mamma daardie tyd Yeye shouldren Ten minste laat ons klaarmaak pluk die laag hang vrugte voordat ons begin om boom te klim, hoe oor dat dit duidelik is wat jy nie voor uitgeruk vrugte van die boom. Wanneer jy die boom te skud baie goed, al die vrugte gaan val wanneer af, beide lae en hoë. Jy kan nooit sê of die vrugte bo-op die boom nog beskikbaar sal wees teen die tyd dat jy klaar is met die onderstaande kinders. Dink my vriend. Dink. Gebruik jou brein. Dief na dief. Dit is krimineel die bedrog en korrupsie van die militêre era nie gaan ondersoek instel. Diegene wat deur daardie tyd geleef het verstaan ​​wat ek bedoel. Daai ouens was deursigtig diewe. As ek kan vra, was Buhari nie besturende Petroleum Trustfondse wat Abacha syphoned na Europa Wat het Buhari doen of sê oor dit wat jy hoor hom Abacha noem 'n korrupte mens te sien, ek verstaan ​​jou punt en passie. VMV gespeel dieselfde rol wat Amb Kolade gespeel in 'n vaste-P, sodat jy hom nie kan vra om te antwoord vir die regering van president Jonathan. President Buhari was goed geouditeer deur president Obasanjo en die ouditeur beskryf hom in 'n baie oortreffende terme. Hy is eers die lig van die verskil tussen amptelike prys en die oortollige Govt op pompprys. Ek het nie betwis jou feite as ek die tye van die militêre geleef, maar sommige van hulle is reeds armlastiges nou en kon nie t hulself glo enigiemand kan die soort geld wat gesteel is in die afgelope 10 jaar het gesteel. Ek is nie geleer om ABET n dief as hy van my stam gekom. President Jonathan het al die tyd in die wêreld om die mense wat jy genoem ondersoek, maar hy het nie so iets. Ten minste kon hy ondersoek president Obasanjo of sy ministers en volgelinge. Ek is redelik seker dat jy nooit die verslag Pius Okigbo wat gepraat oor die 12,4 miljard, want as jy het, sou jy nooit met hierdie woorde het geen 12400000000 verklaar ontbreek deur enige paneel in Nigerië gelees het, gerugte het 'n manier om 'n lewe van beeld dit geskep deur die APC vir mnr Buhari en jy weet die uitkoms van die ondersoek was goed is seker jy weet dat afgesien van mense soos jy, geen ernstige persoon gebruik wat gedagterigting want dit was net blote gerugte doen. Dit is soos die sluiting van die deure verbod na die Doki het gevlug. Nigerië is reeds in die middel van stagflasie. Wie is die nuttelose Minister van Finansies, is sy so dom soos om nie te dink aan enige maatreëls om hierdie verlammende stagflasie Dummy Minister vang. Buhari is 'n ramp. Clueless en nutteloos om Nigeriërs. Die eerste keer het ons 'n resessie was in 1978-1979 toe Shagari ander semi-ongeletterd Fulani aan bewind was. En ná 37 jaar, 'n ander akademies uitgedaag Buhari wat oor 1.5B globetrotting spandeer 'n leidende rol Nigerië in 'n onomkeerbare resessie. Nooit in Nigerië se geskiedenis het ons het arms konflik en arms beweging as wat ons vandag sien in Nigerië, selfs nie tydens die burgeroorlog. Van die dag Buhari aan bewind gekom, smarte, trane Polisie rekrute sodat die armes kan inroep en dan kry vermoor. CBN moet voortgaan en devalueer naira van sy kunsmatige prys en gee die ekonomie 'n asemhaling kamer om terug te bons. Die werklike waarde van naira is tussen amptelike en swart mark koers. Daar is geen punt uitstel van die onvermydelike en net van die lyding. Nigerië tans kry die meeste van sy buitelandse valuta uit olie verkope en oorbetaling t help om die ekonomie te laat groei. Devalueer die naira en laat meer buitelandse valuta vloei in die land. Nie net sal devaluasie verlig die druk op reserwe, daar sal meer invloei van FDI in reële ekonomie wees. APC regering shoul verseker dat die FDI vloei in strategiese deel van die ekonomie wat groei sal bevorder en werkloosheid te verminder. Ek is geen fan van starre wisselkoers. Dit verwring altyd die ekonomie en korrupsie aan te moedig. Moet asseblief nie jou bynaam verander wanneer die verswakking vir ses maande sou loop, want ek sal julle herinner wanneer Nigerië ekonomie dood is asseblief daarop dat jy nie Griekeland en geen Bailout vir 'n-undre ontwikkelende land bestuur word deur 'n irredentist vee teler Die beste ding is om 'n nuwe forex venster vir semi-luukse goedere te skep, nie om die naira devalueer. Semi luukse goedere invoerders kan dure hoër dollar koers stilte 199 om 'n dollar bly. 'N hoër koste van dollars aan plaaslike vervaardigers en die kennis bedryf kan die ekonomie in duie stort. In elk geval 'n nuwe dollar beleid nie hoef te word gehaas in plek tot middel Junie sodat dit 'n knie-stoot reaksie wees. Nee, ek het nie eens met jou. Die beste ding is om te disintegreer of terugkeer na Konfederasie of Regional bestuur gelang van die geval in 1960 was toe streke outonome sal daar gesonde kompetisie en vierkante penne sal vierkantige gate en aanstellings geplaas sal suiwer op meriete geword. Standaarde sal dieselfde regoor raad. Dieselfde afgesny punte vir eksamens in al die state van dieselfde streek en dieselfde kriteria vir prestasie-evaluering in alle fasette van ons nasionale lewe. Besluite sal sonder voetganger sentimente en die akademies uitgedaag nutteloos politici sal geen ruimte om te werk nie. Korrupsie sal 'n ding van die verlede wees en terroriste sal nie meer rooi tapyt ontvangs en gratis vrou ná die verkragting van die gevangene toe. Naas, al werk averts insluitend dié van Sentrale Bank van elke streek sal advertized en elke burger gelyk geleentheid staan. Die woordvoerders aan elke president sal wees welsprekende ouens soos deur streng keuringsproses op grond van gehalte of CV en nie die huidige geval waar presidensiële woordvoerders sukkel met tye en sinskonstruksie. Naas, sal presidensiële aspirante moet 'n debat by te woon en by sulke sessies hul aangesig sal ontrafel en die terroriste-liefdevolle en terroriste beskerm aspirant sal raakgesien en gepos en geleidelik vertroue sal herstel in die streke en beleggers sal in gooi en die plaaslike geldeenheid sal herstel. Dit is 'n beter ekonomie. Genoeg is genoeg Waar is ..are jy blind vir al die syfers wat daagliks gesteel. of jy dont care bcause jy net haat VMV noorder sal nie aanvaar dat omdat hulle dink fiskale fedralism of plaaslike regering is die eenvoudigste manier om te rem op Nigerië. Hulle sien dit as 'n lokval wat hulle nie gereed is om te val in. Republikeinse in VI So basies wat jy bepleit is 'n ander vlak vir buitelandse valuta waar ons effektief die amptelike koers, Parallel markkoers en Luukse markkoers deur Govt stel sal hê. Effektief Drie Pryse vir die dollar. Het jy al gehoor van 'n land genoem Venezuela KAN Nigerië ontkom resessie APC FASHOLA GENERENDE 0 megawatt HOE kan met die CBN goewerneur wat die CBN Wet van 2007 plekke met die uitsluitlike verantwoordelikheid vir monetêre beleid en beheer van die wisselkoers beleid van die staat. Daardie Wet het ook die CBN onafhanklik van die FG oor sake van monetêre beleid. Asseblief mnr Regsklik. jy hou aan sê CBN gov, wat vir hom gestem is eerste skof in 1983 in d ESSNCO dae. Al wat wud word geprofileerde is die ekonomiese rigting van die land onder hom .. Die wet (CBN Wet) stel beheer oor monetêre beleid en die wisselkoers beleid in die raad van die CBN wat onder leiding van die CBN Goewerneur. Buhari het nie die stemme om 'n CBN goewerneur of die stemme in NASS verwyder (as Buhari nodig sou wees 2/3 van NASS 'n CBN goewerneur. Adjunk-goewerneur en direkteure te verwyder). Nawa o. Wie is hierdie awogbeoba man Die president het nie nodig om iemand te verwyder. Die CBN goewerneur, adjunkte en die raad te maak beleid in lyn met die ekonomiese rigting van die sentrale regering. Wat dink julle is die funksie van Voorsitter se ekonomiese span Ek kan jou verseker as emefile en die raad nie sleep die lyn van Buhari se span, Lai Mohammed en Buhari homself sou die probleme wat hulle in die gesig staar om die wêreld aangekondig. Jy kan neem wat aan die bank. Die Sentrale Bank van Nigerië, Shakespeare en die vernietiging van die Nigeriese ekonomie deur die Regsklik Awogbeoba die aanstelling van Godwin Emefiele as CBN goewerneur in Julie 2014 mag goed uitgedraai om geluk Jonathan se (GEJ) mees ver opgemerk aanstelling ooit wees en PDP se uiteindelike plan B. in 'n klassieke skuif waardig noem in 'n Shakespeare-tragedie, GEJ dalk 'n aantal belangrike tendense opgemerk in Julie 2014. die alliansie tussen die politieke Noorde en die politieke Suidwes het hom op die politieke agtervoet. Die enigste kandidaat wat die APC logies kan sit (dit was in staat om te wen die 2015 verkiesing) was Buhari. Nadat hy in staat is om die politieke Suidwes oortuig om hom te vertrou was, was sy oorwinning verseker. GEJ kan ook geweet het dat Buhari is die uiteindelike tragiese literêre held. Baie 'n toneelstuk het gesentreer rondom 'n sentrale karakter soortgelyke foute wat president Buhari omsingel. Hy is nasionalistiese, bepaal, idealisties, kragtige, eenvoudige, arrogant, tirannieke, ekonomies onkundig, onbuigsaam, nie in staat is om te leer uit foute van die verlede en intellektuele lui. Dit was hierdie selfde eienskappe wat toegelaat sy voormalige militêre kollegas om moeiteloos omver te werp hom in Augustus 1985. Godwin Emefiele aan die ander kant lyk eenvoudig, opreg, nederig, saggeaarde, magteloos en slim wees. Nigeriërs word bedien 'n lewendige Shakespeare speel waar die hoofkarakter en tragiese held word gelei om sy vernietiging deur die eenvoudige, magteloos nog geslepe onder het. Ten tyde Buhari oorgeneem uit GEJ, het die federale regering se finansies is heeltemal verwoes. Die besparings uitgewis, 'n oorerflike nog onbeheerbaar skuldverpligtinge diens wat deur die roekelose verkryging van skuld deur 'n onbevoegde voormalige minister van finansies, lae oliepryse, uitdagings in die verkoop van sy olie om gewillige kopers, 'n koppige koste struktuur van die FG burokrasie en 'n oorlog met 'n wrede Boko Haram. Die uitdaging was om te verhoed dat 'n FG inkomste uitdaging uit om 'n beduidende struikelblok vir die vinnig groeiende Nigeriese ekonomie. In die verlede, die Nigeriese staat gebruik fiskale en monetêre beleid op 'n manier dat vergrype nagegaan. Die CBN in 2011 op 'n wyse wat oor verhoed verwarming van die ekonomie wanneer die fiskale kant van die regering se beleid (deur roekelose staatsbesteding) 'n klomp geld is die pomp in Nigeriese ekonomie het sy beleid. Op daardie tydstip was die CBN gehard die ekonomiese implikasies van FG besteding deur die verhoging van rentekoerse en die onttrekking van likiditeit van die ekonomie. FG fiskale posisie Tans, Nigerië 'n akute vraag uitgedaag ekonomie. Daar is baie min geld in die stelsel. Die olieprys is net minder as 40 per vat ten tyde van die skryf. Dit kos Nigerië 32 per vat om sy olie te produseer. Dit het nog uitdagings vind 'n einde mark vir al sy olie. Die begroting 2016 toon dat volgende jaar van verkryging skuld (van die voormalige PDP minister van finansies, wat verklaar dat Nigerië het 'n lae skuld tot die BBP vlak en gevolglik in staat was om meer skuld te bekom in sy boom tyd in ooreenstemming met internasionale beste praktyke) sy skuld diens verpligtinge is nou 'n hardnekkige 1450000000000 naira per jaar. Die federale regering se begroting hoop dat dit in staat is om 2200000000000 naira uit olie verkope te verhoog met 38 per vat sal wees. Dit beteken dat 65 van Nigerië se beraamde inkomste uit olie sal betaal word aan die leners as belange op skuld. Wat oorbly van FG inkomste sal geabsorbeer word deur die oor-opgeblase regering burokrasie (regering werkers, verkose amptenare en politieke aanstellings). Die FG hoop om te leen 2000000000000 naira wat gebruik sal word om die ekonomie te stimuleer. Geen vreemde man wat uitleen of belegger mark sal geld bevorder na 'n lener wat 65 van sy optimisties geprojekteerde olie-inkomste op skuldverpligtinge diens spandeer. Nigerië sal skaars kry 10 van sy geprojekteerde lenings aspirasies ontmoet en sal nie in staat om groei met behulp van fiskale maatreëls (soos besteding aan kapitaalprojekte) stimuleer. Nigerië se ekonomie is nie aangehelp deur die tydsberekening van die implementering van die TSA deur die FG wat 3000000000000 naira het uit sirkulasie van die ekonomie. Kort voor die inhuldiging van President Buhari, het die CBN begin implementering van sy berugte forex beleid. Dit begin met 'n ru-beleid van valutabeheer te implementeer deur doelbewus en aansienlik beperk die bedrag van naira beskikbaar vir die aankoop. Dit het baie buitelandse beleggers reeds in bekommerd dat enige geld in Nigerië moeilik om te bevry sal wees Nigerië en dit ontmoedig potensiële beleggers uit te bring in Nigerië kritieke buitelandse beleggings en buitelandse valuta in die Nigeriese ekonomie. JPM was so bekommerd dat dit gewaarsku Nigerië dat dit in die gesig gestaar uitsetting uit die indeks en met so 'n skorsing sal miljarde buitelandse valuta invloei gaan. Bloomberg se Paul Wallace het 'n artikel oor hierdie kwessie op 5 Februarie 2015 (voor President Buhari se vloek in) getiteld Nigerië se ellende verdiep as sentrale bank misstappe op geldeenheid (www dot Bloomberg dot com / nuus / artikels / 2015/02/05 / Nigerië-ellende-verdiep-as-JPMorgan-treffers-emefiele-met-skuld-waarskuwing). Teen September 2015 het JPM Nigerië geskors uit die indeks. Miljarde van buitelandse valuta vloei in Nigerië as 'n gevolg van Nigerië se insluiting in die indeks opgedroog. Ander buitelandse beleggers het verdere belegging in Nigerië gestop. Dit is omdat 'n groot invloei in Nigerië in naira via Nigerië se bankstelsel sal verruil op die onrealistiese regering gedryf amptelike wisselkoers wat 40 meer as die swart mark koers. Buitelandse beleggers sal effektief om die betaling van 40 bo koers mark vir enige Nigeriese gewaardeer beleggings. Baie buitelandse beleggers het besluit om hul swaarverdiende geld optimaal gebruik en het op Nigerië geslaag om dié rede. Dit op sy beurt verder vererger Nigerië se buitelandse valuta uitdaging en stel verdere afwaartse druk op die naira. Emefiele het om president Buhari se inherente nasionalistiese trots, arrogansie en ekonomiese ongeletterdheid gespeel. Hy het daarin geslaag om Nigerië se dan uitsluitlike administrateur te oortuig om 'n sterk naira om die uiterlike manifestasie van Nigerië se ekonomiese krag en onafhanklikheid, ongeag die onderliggende fundamentele ekonomiese faktore wat destyds geheers het gelyk. Buhari, kort voor lank, is die gesig van hierdie rampspoedige beleid en sy hoof proponent in hoof. Op 'n tyd, dit durf waag hy iemand om hom te oortuig van die meriete van die moord op die naira. Op daardie punt, is dat hy dit gewaar om die bestuurder van die beleid eerder as 'n president beperk deur die bepalings van die CBN Wet van 2007 en die onafhanklikheid van die goewerneur van die CBN soos vervat in daardie Wet te wees. Emefiele het (voor ons oë) is omskep om die magtelose, respek en eenvoudige CBN goewerneur neem instruksies van 'n onbekwame almagtig President eerder as die werklikheid van 'n slinkse en onbevoegde CBN goewerneur voorste 'n koppige en nasionalistiese maar ekonomies onkundig President in die pad af politieke ondergang. Nie gedoen met die valutabeheer regime, die CBN goewerneur dan geïmplementeer 'n beperkte invoer strategie ten aansien van buitelandse valuta verkryging deur die plaaslike vervaardiging mark wat nou het gelei tot die ongekende groei van werkloosheid in Nigerië en die toekomstige grootskaalse ineenstorting van baie binnelandse vervaardigers . Die CBN is nou afgelewer die uiteindelike klop punch wanneer die skaars berig besluit deur die CBN om rentekoerse te verhoog en om 744000000000 naira uit sirkulasie in die ekonomie te trek deur middel van die bankstelsel. Dit is gedoen op 'n tyd waarin Nigerië het geen fiskale inspuiting in die ekonomie van die federale regering, is daar 'n beduidende gebrek aan vraag in die ekonomie en Nigerië is die gesig staar 'naby resessie. Elementêre vraag ekonomie wat in tye van naby of werklike resessie fiskale en monetêre beleid uitbreidende en nie beperkende moet wees. Elke Westerse land wat geraak word deur die ekonomiese afswaai van die afgelope paar jaar het aansienlik gesny rentekoerse. Die bekommernis in die weste is 'n negatiewe rentekoerse nie 'n dubbelsyfer-rentekoers-regime. Hoë rentekoerse opgelê waar 'n ekonomie is oorverhit en moet afgekoel. Daar is geen presedent vir 'n hoë rentekoerse en inkrimpende monetêre beleid op 'n tyd wanneer die ekonomie is beroof van die vraag en die FG is beroof van kontant wat gebruik kan word om groei in die ekonomie te stimuleer deur die besteding van geld. Die resultaat sal die mees aftakelende ekonomiese afswaai ooit ervaar in die moderne geskiedenis wees. Mens kan maar net vermoed dat hierdie nuwe CBN beleid geïmplementeer om te gaan met stygende inflasie. Dit is egter Nigerië se inflasie veroorsaak word deur die daling in die werklike waarde van die naira wat gevloei in die prys van wat verkoop in Nigerië invoer of goedere wat in Nigerië wat bestaan ​​uit ingevoerde materiaal. Nigerië se inflasie is nie veroorsaak deur 'n oormatige relatiewe vraag te verdryf inflasie voorsien. Die deur die dokter voorgeskryf medisyne kan nie genees die kwaal wat die siekes pasiënt teister. Die pasiënt se gesondheid sal verder versleg as gevolg van die gebrek aan kennis van die dokter. Bewus daarvan dat die CBN Wet van 2007 verseker dat die CBN goewerneur is onafhanklik van die FG en kan slegs verwyder word deur die President met die instemming van die Nasionale Vergadering, Emefiele het sy posisie geïsoleerde deur omkopery die groot krag sentrums binne Nigerië deur hul wyke onverdiende aanstellings binne die CBN. Buhari is effektief vas met 'n CBN goewerneur wat sy vinnige oorgang van Messier om die mees gehate en ongewild staatshoof in die onlangse verlede sal fasiliteer. Mnr Tinubu (skynbaar bekommerd oor die gewildheid van die APC federale regering en die uitwerking daarvan op sy harde gewen Suidwes politieke ryk) wat daarop gemik is sy raket op die verkeerde persoon. Die minister van buitelandse sake vir petroleum is nie die eksistensiële bedreiging vir hierdie APC regering. Dit is die CBN goewerneur. Asiwaju Bola Tinubu se harde gewen politieke ryk se verdere styging of daling in die hande van daardie eenvoudige, respek nog geslepe man wat die setel van die goewerneur van die sentrale bank van Nigerië beslaan. Wat 'n interessante ironie. Ek het nog altyd Shakespeare se werke liefgehad het. Dit wil voorkom asof Emefiele doen ook. OGA, op die verwydering van 'n goewerneur, adjunk-goewerneur en direkteure, jy LIED of onkundig SLEGS DIE GOVERNOR VEREIS 2/3 van NASS..NOT die adjunk-NOR DIREKTEURE CBN ACT 2007: 2) Die Goewerneur, vise-president of Direkteur sal ophou om die amp te beklee die Bank of hy (f) verwyder word deur die President: met dien verstande dat die verwydering van die Goewerneur sal ondersteun word deur twee-derde meerderheid van die Senaat bid dat hy so verwyder ek verskyn sub artikel het verkeerd gelees ( f). Jy is inderdaad korrek dat slegs die CBN goewerneur moet 2/3 goedkeuring van die senaat te verwyder. DIE CBN ACT 2007 6. (1) Daar moet vir die Bank 'n raad van direkteure (in hierdie Wet na verwys as die Raad) wat verantwoordelik is vir die beleid en algemene administrasie van die sake van die bank word. (2) Die Raad bestaan ​​uit en (e) Rekenmeester-generaal van die Federasie. (3) Die Raad is verantwoordelik vir al die RAADSLEDE (wat verantwoordelik was vir die formulering en implementering van buitelandse valuta beleid) word aangestel deur die President. Hy het 'n plig en verantwoordelikheid om diegene wat hy aangestel is, is op dieselfde bladsy te hê soos jouself VERSEKER. Let ook op die PERMSEC VAN DIE Ministerie van Finansies is die oog en ore van die Minister van FINANCE..WHO verslae aan Voorsitter. Mnr Regsklik, dit is 'n oefening in futiliteit sukkel om 'n sittende president van die mislukking van 'n sentrale bank skoonmaak onder sy horlosie Glo jy werklik 'n CBN goewerneur sal verreikende besluite te neem sonder toestemming van die President se ekonomiese span waarvan hy 'n deel DAT Buhari aangehou en gesê hy OOR devaluasie moet vertel die finale besluit is HIS..THE bok stop op sy TABEL STOP flous jouself meneer. Die Goewerneur aangestel is deur GEJ en hy het 'n 5 jaar termyn. die 4 adjunk-goewerneur aangestel deur GEJ en hulle het 'n 5 jaar termyn, is die vyf direkteure aangestel deur GEJ en hulle het 'n 4 jaar termyn, die perm sek en die rekenmeester-generaal is albei aangewys deur Buhari. Van die 12 Raadslid, Buhari aangestel 2 lede. Buhari kan enige direkteur of adjunk-goewerneur of direkteur nie sak sonder die ondersteuning van 2/3 NASS. 2 lede kan geen oorstem 10 lede van die raad. Uitvoerende Raadslede en hul profiele mnr Godwin Emefiele (CON) (voorsitter, direksie) Bedien Sedert 2014/06/03 Om Datum Dr. Sarah Alade (ôøñ) (Raadslid) Visepresident, Ekonomiese Beleid Direktoraat Bediening Sedert 3 / 26/2007 Om Datum Alhaji Suleiman Bärau (ôøñ) (Raadslid) Visepresident, Bewerkings Direktoraat Bediening Sedert 2007/12/13 Om Datum mnr Adebayo Adelabu (Raadslid) Visepresident, Korporatiewe Dienste Direktoraat Bediening Sedert 2014/04/09 om Datum Dr. Okwu Joseph Nnanna (Raadslid) Visepresident, Finansiële stabiliteit van die stelsel Bediening Sedert 2015/02/03 tot Datum Nie-uitvoerende raadslede en hul profiele mnr Anthony Adeiza Adaba (Raadslid) Bedien Sedert 2013/06/27 om Datum Alhaji Mohammed Musa Kafarati (Raadslid) Bedien Sedert 2013/06/27 tot Datum mnr Collins Chike Chikeluba (Raadslid) Bedien Sedert 2013/06/27 tot Datum mnr Ayuli Jemide (Raadslid) Bedien Sedert 6/27 / 2013 Datum mnr Stanley I. Lawson (Raadslid) Bedien Sedert 2014/08/02 om Datum Alhaji Ahmed Idris (Raadslid) Mnr Regsklik, probeer net 'n klein bietjie te getrou aan jouself te wees. Ongeag wanneer hulle aangestel, sê jy sal hulle nie verslag doen aan die huidige president / sy span JY BESEF DIE CBN GOVERNOR is deel van die ministers ekonomiese span IS JY onbewus DIE BELEID voorskrifte van die administrasie BEPAAL deur die ekonomiese SPAN en nie net die CBN GOVERNOR Ten slotte, as jy kan T WAT sê julle die CBN GOVERNOR, RAADSLEDE en komiteelede kon nie op te tree TENSY DIT skoongemaak / GOEDGEKEUR DEUR Buhari Waar laat dit sê julle die bok stop. Lol jy is 'n snaakse ou Hou die verdediging van die onverdedigbare Goeie dag OGA Buhari het 'n CBN goewerneur begin met 'n vernietigende posisie beleid sedert Januarie 2015. Tot Desember 2015, Emefiele is die enigste verskaffing ekonomiese advies aan die president oor sake geag word binne die bevoegdheid van die CBN goewerneur. Die Minister van Finansies en die Minister van Begroting het aangestel en was portefeuljes gegee in Desember 2015. Teen daardie tyd Emefiele het die uitsluitlike vertroue van die president. Ons weet almal dat komplekse ekonomie is nie die forte van Buhari. Emefiele is die voortsetting van vernietigende beleid vir meer as 'n jaar. Dit was net verlede week dat die VP gesê dat hy sou probeer om 'n verandering van beleid op die CBN beïnvloed. Maar die krag is met die CBN nie die FG oor sake van monetêre beleid van FX beleid. Lees 'n artikel geskryf deur my in Maart vanjaar. Die Sentrale Bank van Nigerië, Shakespeare en die vernietiging van die Nigeriese ekonomie deur die Regsklik Awogbeoba die aanstelling van Godwin Emefiele as CBN goewerneur in Julie 2014 mag goed uitgedraai om geluk Jonathan se (GEJ) mees ver opgemerk aanstelling ooit wees en PDP se uiteindelike plan B. in 'n klassieke skuif waardig noem in 'n Shakespeare-tragedie, GEJ dalk 'n aantal belangrike tendense opgemerk in Julie 2014. die alliansie tussen die politieke Noorde en die politieke Suidwes het hom op die politieke agtervoet. Die enigste kandidaat wat die APC logies kan sit (dit was in staat om te wen die 2015 verkiesing) was Buhari. Nadat hy in staat is om die politieke Suidwes oortuig om hom te vertrou was, was sy oorwinning verseker. GEJ kan ook geweet het dat Buhari is die uiteindelike tragiese literêre held. Baie 'n toneelstuk het gesentreer rondom 'n sentrale karakter soortgelyke foute wat president Buhari omsingel. Hy is nasionalistiese, bepaal, idealisties, kragtige, eenvoudige, arrogant, tirannieke, ekonomies onkundig, onbuigsaam, nie in staat is om te leer uit foute van die verlede en intellektuele lui. Dit was hierdie selfde eienskappe wat toegelaat sy voormalige militêre kollegas om moeiteloos omver te werp hom in Augustus 1985. Godwin Emefiele aan die ander kant lyk eenvoudig, opreg, nederig, saggeaarde, magteloos en slim wees. Nigeriërs word bedien 'n lewendige Shakespeare speel waar die hoofkarakter en tragiese held word gelei om sy vernietiging deur die eenvoudige, magteloos nog geslepe onder het. Ten tyde Buhari oorgeneem uit GEJ, het die federale regering se finansies is heeltemal verwoes. Die besparings uitgewis, 'n oorerflike nog onbeheerbaar skuldverpligtinge diens wat deur die roekelose verkryging van skuld deur 'n onbevoegde voormalige minister van finansies, lae oliepryse, uitdagings in die verkoop van sy olie om gewillige kopers, 'n koppige koste struktuur van die FG burokrasie en 'n oorlog met 'n wrede Boko Haram. Die uitdaging was om te verhoed dat 'n FG inkomste uitdaging uit om 'n beduidende struikelblok vir die vinnig groeiende Nigeriese ekonomie. In die verlede, die Nigeriese staat gebruik fiskale en monetêre beleid op 'n manier dat vergrype nagegaan. Die CBN in 2011 op 'n wyse wat oor verhoed verwarming van die ekonomie wanneer die fiskale kant van die regering se beleid (deur roekelose staatsbesteding) 'n klomp geld is die pomp in Nigeriese ekonomie het sy beleid. Op daardie tydstip was die CBN gehard die ekonomiese implikasies van FG besteding deur die verhoging van rentekoerse en die onttrekking van likiditeit van die ekonomie. FG fiskale posisie Tans, Nigerië 'n akute vraag uitgedaag ekonomie. Daar is baie min geld in die stelsel. Die olieprys is net minder as 40 per vat ten tyde van die skryf. Dit kos Nigerië 32 per vat om sy olie te produseer. Dit het nog uitdagings vind 'n einde mark vir al sy olie. So. . . . Lees verder.


No comments:

Post a Comment